Pagina's

vrijdag 25 maart 2016

Welkom!

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog.

Mijn naam is Victoria, 20 jaar en zoals je misschien al kon zien in de titel van mijn blog, houd ik heel erg van lezen. Dat is ook waar ik dan (voor nu) over schrijf op dit blog :)

Op de middelbare school vond ik het niet leuk om verplicht te lezen, maar in de zomervakanties sleet ik altijd een hoop boeken van de bibliotheek. Inmiddels studeer ik in Nijmegen voor lerares Duits. Duitse boeken zijn dus af en toe verplicht, maar ook niet het gehele jaar door en merk nu toch wel dat ik het lezen van boeken en dat ook in een kort verslagje verwerken toch wel mis.

Dit blog houd ik dan ook vooral voor mezelf bij, maar wie weet hebben jullie er ook wat aan als jullie opzoek zijn naar wat informatie over een boek dat je graag wil lezen!
Op dit moment ben ik in Duitsland voor mijn studie en wil dan nu ook voornamelijk Duitse boeken lezen. Wel heb ik ook wat Nederlandse boeken meegenomen en ik zal altijd vermelden of de boeken die ik in het Duits lees, ook in Nederland te koop zijn!

Veel plezier met lezen!

Liefs, Victoria

Je kunt me ook volgens via Bloglovin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten