Pagina's

donderdag 31 maart 2016

Boekenbox nu eindelijk in Nederland!

Lieve allemaal,

Heel mooi nieuws vandaag en ben niet bang dat er morgen een bericht verschijnt met; dit was een 1 april grap! Nee dit is echt waar; de eerste boekenbox komt uit in Nederland vanaf april!

In Amerika is het ontzettend populair. Iedere maand kan daar een box besteld worden en dan ontvang je een nieuw boek met wat cadeautjes op je deurmat, die horen bij het thema van het boek. Voor boekenliefhebbers is dit echt een feestje, want wat is nou leuker dan een box ontvangen met daarin een nieuw boek. Ik was stiekem altijd een beetje jaloers dat het in Amerika wel kon, maar in Nederland nog niet. Maar daar komt nu verandering in! Sandra van Celebrate Books voelde hetzelfde als ik en dankzij haar hebben we het nu ook in Nederland en in België. 

Je kunt nu per maand een boekenbox bestellen. Deze boekenbox kost €29,99 per maand en in Nederland wordt hij gratis verzonden. Rond de 20e van de maand ontvang je het feestje dan op je eigen deurmat en kun je gelijk in het boek duiken! Wat ik zo mooi vind aan deze box, is dat het geen abonnement is. Heb je nou een maandje even geen geld voor deze boekenbox of spreekt het thema je niet zo aan, dan sta je helemaal vrij om hem niet te bestellen. De maand waarin je wel weer geld hebt voor de box of het thema je wel heel erg aanspreekt kun je hem gewoon bestellen. Houdt er wel rekening mee dat er maar een bepaald aantal boxen gemaakt wordt, dus ben er wel op tijd bij!

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd en ik ga me er nog eens even verder in verdiepen! Wil jij dat nou ook, kijk dan even op de site www.celebratebooks.nl. Op de site vind je nog meer informatie, zoals ook over de box van april en de meest gestelde vragen.

Zodra ik een box besteld heb, zal ik het natuurlijk met jullie delen hier!

Liefs, Vic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten