Pagina's

maandag 28 maart 2016

Boekentag #1: dit of dat

Lieve allemaal,

Dit keer een iets persoonlijker tintje op mijn blog. Het gaat nog steeds over boeken, maar deze tag gaat over van welk soort boeken ik houd. Ik wil proberen iedere twee weken op maandag iets persoonlijks te doen, zoals bijvoorbeeld een tag. Maar pin me er niet op vast ;)

Deze keer heb ik de tag in een vorm van een video. Veel kijk plezier!



Neem ook nog een kijkje hier, daar heb ik de tag gevonden. En kijk ook vooral nog even op het kanaal van Fleurine, zij heeft mij wat tips gegeven en heeft zelf een heel leuk YouTube-kanaal vol met filmpjes over boeken!

Dat was het persoonlijke tintje voor deze maandag. Geef zelf ook antwoord op de vragen van deze tag in de reactie of neem hem over op je eigen blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten