Pagina's

vrijdag 15 april 2016

Boekenkasten om verliefd op te zijn

Vandaag deel ik met jullie boekenkasten en hele kamers vol met boeken waar ik echt alleen maar van kan dromen.


Heerlijk, zo'n ruimte waar je echt even tot rust kan komen, omringd door boeken.



Ik ben behoorlijk perfectionistisch ingesteld en dit is dan ook echt het perfecte plaatje! Maar zelf lukt het mij nooit, doordat ik toch altijd blijf vinden dat het niet perfect is en dat de kleuren niet kloppen.


Ook dit is echt een boekenkast die ik later in mijn huis zou kunnen neerzetten, of eerder gezegd; bouwen..


Dit vind ik er echt heel gezellig uitzien en als de grotere plannen niet lukken in mijn huis, hoop ik op z'n minst zo'n hoekje te kunnen creëren!

Wil jij ook een thuisbibliotheek en houd zou die er dan uitzien? Laat het achter bij de reacties!

1 opmerking:

  1. Die laatste zou ik ook wel willen! Lijkt me echt fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen