Pagina's

woensdag 11 mei 2016

Update vanuit het Duitse land

Lieve allemaal,

Het is nu bijna een maand stil geweest op mijn blog. Ik had het goed voornemen om voor mezelf een ander rooster qua uploaden te maken en was er ook zeer zeker van overtuigd dat het zou werken. Helaas is het studentenleven hier in Duitsland toch echt wel anders dan ik de afgelopen 2,5 jaar in Nederland gewend ben en ik dan ook even wat tijd nodig gehad om mijn draai hierin te kunnen vinden. Langzaam begint dat nu een beetje te komen, waardoor ik weer durf te zeggen dat er weer hier en daar wat berichtjes zullen komen en ook video's. Hoe en wat, daar doe ik geen uitspraken over.

Ik schrijf deze blog en ik maak mijn filmpjes vooral omdat ik dat zelf leuk vind en omdat ik het leuk vind om met jullie te delen wat ik zoal lees, maar het moet natuurlijk geen verplichting voor mij worden.

Ik hoop dat jullie geduld met me hebben en dat jullie mijn volgende artikel of filmpje ook weer lezen of bekijken.

Heel veel liefs,
Victoria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten