Pagina's

zondag 3 april 2016

Huishoudelijk #1 - Upload schema

Vandaag even een huishoudelijke mededeling. De eerste volle week dat mijn blog online staat zit erop. Ik zit nog bomvol ideeën, maar ik wil die er natuurlijk niet allemaal ineens doorheen jagen, daarbij komt ook nog dat mijn 'lang leven de lol'-periode er tot aan de zomervakantie, voor mij 1 augustus, even op zit en ik dus weer plaats ga nemen in de schoolbanken. Daarom heb ik voor mezelf een upload schema uitgewerkt en ik denk dat het handig is dit ook met jullie te delen, zodat jullie weten wat jullie wanneer kunnen verwachten!

Je kunt voortaan op iedere maandag, woensdag en vrijdag een artikel op mijn blog verwachten. Dit kunnen recensies zijn, iets met een persoonlijk tintje, of iets anders wat gerelateerd is aan boeken! Op zondag kun je rond 15.00 uur een filmpje verwachten!


Rond de 1e van iedere maand kun je een artikel lezen met daarin een aantal boeken die in die maand gepubliceerd worden waar ik erg benieuwd naar ben, net zoals afgelopen 1 april
Aan het einde van de maand kun je een artikel verwachten met welke boeken ik gelezen heb en eventuele verwijzingen naar al eerder geschreven recensies en ook een artikel met welke boeken ik de komende maand ga lezen. Zoals bijvoorbeeld het artikel van gisteren.

Nu is dat deze maand nog even anders, omdat ik vanuit Nederland weer vertrek naar mijn kamer in Duitsland en mijn semester wordt opgestart, dus het qua planning misschien een beetje anders kan lopen, dit zal voornamelijk voor de filmpjes op de zondag gelden, die komen misschien al eerder online maar dit staat dan altijd in de beschrijving aangegeven. Vanaf 18 april zullen de weken er in ieder geval zo uit gaan zien, zoals ik net heb beschreven.

Mocht je nog ideeën hebben voor artikelen of filmpje, die je graag zou willen zien op mijn blog of YouTube kanaal, laat het dan even achter in de reacties :)

Liefs Victoria


Geen opmerkingen:

Een reactie posten