Pagina's

dinsdag 12 april 2016

Persoonlijke update #1 - Buikgriep en opstart studie in het buitenland

Lieve allemaal,

Mijn excuses voor het feit dat er na het artikel over het uploadschema helemaal niets meer online verschenen is. Vorige week ben ik teruggereisd van Nederland naar mijn kamer in Duitsland en toen ik daar aankwam bleek de misselijkheid waar ik last van had niet gewoon wat stress te zijn, maar helaas de buikgriep. Ik had in principe gepland dat ik op donderdag wat vooruit kon schrijven en ik wilde eigenlijk dan ook nog een filmpje opnemen, maar door die griep kon ik niet vooruit. Gisteren heb ik voor het eerst weer de mensen gesproken die ik hier aan het begin van maart ontmoet heb en kwam er toen achter dat de introductiedagen vandaag zouden beginnen. Ook daarvoor was ik me helemaal vergeten aan te melden en ik had dus het programma niet gekregen. Het programma zit behoorlijk vol en daarom zal er zondag ook nog geen filmpje verschijnen, maar ik zal proberen volgende week een extra filmpje te maken, ik beloof niets haha

Gelukkig ben ik nu weer helemaal beter, want de introductie dagen en het begin van mijn colleges ziek doorbrengen lijkt me niets, plus dat ik er ook zo naar uit had gekeken om te gaan schrijven voor deze blog, lekker in het zonnetje.

Vandaag dus even een korte update tussendoor, morgen komt er weer een 'echt' artikel online!

Bedankt voor het lezen en hopelijk kom je morgen weer!

Liefs Victoria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten